Ostrów Wielkopolski,
ul. Dalbora 36
Regulamin nabywania i realizacji bonów upominkowych:
-
Definicje: bon upominkowy, zwany dalej Bonem - bon na określony zabieg/pakiet zabiegów/określoną kwotę nabywany przez Klienta SPA, zwanego dalej Zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwanej dalej Obdarowaną. SPA – placówka YASUMI, w której nabywany i realizowany jest Bon (YASUMI SPA, ul. Dalbora 36, 63-400 Ostrów Wielkopolski)
Bony upoważniają do skorzystania z usług/zakupu produktów zgodnie z obowiązującym cennikiem.
-
Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty z podaniem numeru Bonu (znajduje się w dolnej części Bonu) pod numerem telefonu SPA, bądź osobiście w SPA.
-
Bon należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu.
-
Bon ważny jest przez 6 miesiące od momentu jego nabycia. Na prośbę Zamawiającego ważność może być przedłużona do 12 miesięcy (opcja dostępna wyłącznie podczas składania zamówienia, nie obowiązuje po odbiorze lub wysyłce Bonu, albo po przegapieniu ważności bonu)
-
Bony, którym upłynął termin ważności i nie zostały zrealizowane w terminie, w sytuacjach wyjątkowych mogą zostać przedłużone na ustalony w porozumieniach z managerem
-
Bony nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę.
-
W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów jest niższa niż wartość Bonu, SPA nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości.
-
W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów przekroczy wartość Bonu, Obdarowany dopłaca różnicę.
-
Jeżeli Bon obejmuje zabiegi, które z powodu istnienia przeciwwskazań nie mogą zostać wykonane u Obdarowanego, istnieje możliwość ich zamiany na inne o tej samej lub podobnej wartości.
-
Bony łączą się z promocjami i rabatami dostępnymi w SPA.
-
Bon może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w SPA.
-
Bon kupiony w YASUMI SPA przy ul. Dalbora 36 w Ostrowie Wielkopolskim może zostać zrealizowany wyłącznie w YASUMI SPA przy ul. Dalbora 36 w Ostrowie Wielkopolskim.
-
Bon może być wykorzystany do zapłaty za preparaty i/lub usługi tylko i wyłącznie w okresie jego ważności.
-
W przypadku nie odwołania lub nie przełożenia drogą mailową (ostrow@yasumi.pl) lub drogą telefoniczną (606 181 578) zarezerwowanej wizyty minimum 2 dni przed zaplanowanym terminem, z bonu potrącane jest 30zł, za każdym razem anulowania wizyty.
-
Wizytę zarezerwowaną w ramach bonu podarunkowemo można odwołać/przesunąć tylko jeden raz. W przypadku ponownej i kolejnych anulacji terminu wartość bonu pomniejszana jest kolejno o 30zł.
-
Sposób pakowania Bonu oraz zawarte w nim dodatki (gratisy) zależą od wartości Bonu:
-
Bony podarunkowe poniżej 250 zł występują w formie zaproszenia w zalakowanej kopercie. Istnieje możliwość dopłaty do opakowania (ozdobne pudełko + upominek - 20zł)
-
Bony podarunkowe od wartości 250 zł pakowane są gratis w ozdobne pudełko prezentowe z firmowym ręczniczkiem (do wyboru różne rodzaje kartoników według dostępności).
-
Do bonów podarunkowych od wartości 300 zł (ozdobne pudełko + firmowy ręczniczek gratis) dołączamy w prezencie jeden mini produkt lub gadżet według dostępności, m.in. Facial toner (50ml), Micellar Liquid 3 in 1 (50ml), peeling do ciała Topaz/Amethyst/Onyx (50g).
-
W przypadku sytuacji nie ujętych w niniejszym Regulaminie decyzje podejmuje manager SPA.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów. Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią akceptują go w całości.
Ochrona danych osobowych:
-
Kupujący dokonując Zamówienia, zakupu i rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu zamówień w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tzw. „RODO”. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu zawarcia, realizacji lub rozwiązania umowy sprzedaży Bonów i realizacji Usług.
-
Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy (zakup Bonu).
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: ZENWAY Andrzej Bydałek z siedzibą ul. Chrobrego 7, 62-800 Kalisz, NIP: 618-209-57-58, e-mail: ostrow@yasumi.pl
-
Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
-
Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie niezbędnych danych osobowych i adresowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
-
Zadatek na zabieg
W związku z potrzebą zapewnienia Państwu najwyższej jakości obsługi i zwiększenia ilości dostępnych terminów rezerwacji, wprowadziliśmy do naszego SPA system zadatkowy, który stanowi potwierdzenie wizyty. Wielu klientów mimo potwierdzenia terminu nie stawia się na umówione wizyty – co powoduje niepotrzebne blokowanie terminów.
Regulamin
-
Zadatek pobierany jest na rzecz wykonanego zabiegu.
-
Zadatek pobierany jest w wybrane dni o największym obłożeniu SPA, które ustala manager SPA, a także każdorazowo w przypadku wizyty trwającej 2 h oraz dłuższej.
-
W przypadku rezerwacji wizyt w terminie określonym w punkcie 2 wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 50zł za każdą rozpoczętą godzinę rezerwacji. Kwota zadatku będzie odjęta przy płatności za usługę.
-
Zadatek należy wpłacić w terminie 24h od dokonania rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Brak wpłaty zadatku oznacza rezygnację z usługi.
-
Opłata może być uiszczona w recepcji SPA lub przelewem (dane do przelewu umieszczone są pod niniejszym regulaminem zadatków).
-
W przypadku posiadania bonu podarunkowego kwotowego lub na konkretny zabieg, podczas rezerwacji, zadatek zostaje automatycznie pobrany z bonu, o czym informuje pracownik SPA.
-
O konieczności wpłaty zadatku podczas rezerwacji telefonicznej informuje pracownik SPA. Przy rezerwacji online widoczny jest komunikat informujący o wymaganej wpłacie zadatku.
-
W przypadku nie odwołania lub nie przełożenia wizyty drogą mailową (ostrow@yasumi.pl) minimum 2 dni przed zaplanowanym terminem, zadatek przepada, a w przypadku posiadania bonu podarunkowego wartość bonu zostaje pomniejszona o kwotę zadatku.
-
W przypadku przełożenia lub odwołania wizyty co najmniej 2 dni przed planowaną wizytą zadatek jest zwracany w sposób, w jaki wpłynął (gotówka, karta, przelew, pobranie z bonu) lub pozostaje do wykorzystania na poczet innych zabiegów (do indywidualnej decyzji klienta). W celu anulowania rezerwacji, należy w mailu (ostrow@yasumi.pl) podać termin rezerwacji oraz nazwisko klienta. Zadatek zostanie zwrócony do 72h od zgłoszenia anulacji lub zmiany terminu wizyty.
-
Zabiegi objęte zadatkami.
IPL (nogi) - 100 zł
IPL (plecy) - 65 zł
Kriolipoliza - 150 zł
Makijaż permanentny - 175 zł
Carbon peel (twarz) - 60 zł, (twarz i szyja) - 85 zł
makijaż dzienny - 30 zł, wieczorowy - 40 zł
Lifting rzęs - 50 złEPN - 75 zł
Fraxel - 25% (od każdego obszaru)
Laserowe usuwanie tatuażu 50-100 zł (zależnie od wielkości obszaru)
HiFu -25% (od każdego obszaru)
Porcellain Doll Skin - 90 zł
Pełnia rozświetlenia - 25% (od każdego wariantu)
Oczyszczanie wodorowe - 25% (od każdego wariantu)
Express lifting effect -25% (od każdego wariantu)
Siła Jadu Mamushi -25% (od każdego wariantu)
Złota Maska 24k Gold Mask -25% (od każdego wariantu)
Platinum Man -25% (od każdego wariantu)
Konto bankowe
YASUMI SPA Ostrów Wielkopolski
NEST BANK
2118 7010 4520 7810 4972 370 001
W tytule prosimy wpisać nazwisko, na jakie dokonana jest rezerwacja oraz termin wizyty.
RODO - POLITYKA PRYWATNOŚCI, INFORMACJE DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH W YASUMI SPA OSTRÓW WLKP
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) informujemy:
-
Administratorem Twoich danych osobowych jest ZENWAY Andrzej Bydałek z siedzibą ul. Chrobrego 7, 62-800 Kalisz, NIP: 618-209-57-58, pod nazwą handlową: YASUMI SPA Ostrów Wielkopolski.
-
Twoje dane osobowe, w szczególności dane wrażliwe, chronione są z najwyższą starannością. W tym celu, wdrożyliśmy m.in. adekwatne procesy i procedury oraz środki mające to zapewnić.
-
W YASUMI SPA Ostrów Wielkopolski przetwarzane są takie dane osobowe jak na przykład: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, informacje o odbytych zabiegach itp. Zostaniesz o nie poproszona/y w trakcie rejestracji lub podczas wypełniania Karty Klienta.
-
USŁUGA KOSMETYCZNA W YASUMI SPA Ostrów Wielkopolski- Twoje dane osobowe podawane przez wykonaniem usługi będą przetwarzane, WYŁĄCZNIE w celu realizacji umowy wykonania wybranej przez Ciebie usługi. Podstawę do tego stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy i realizacji usługi oferowanej w YASUMI SPA Ostrów Wielkopolski, ul. Dalbora 36, 63-400 Ostrów Wielkopolski. W przypadku ich niepodania, nie zostanie wykonana zamawiana przez Ciebie usługa.- Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji usługi oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora Danych tj.:i) marketingu własnych produktów lub usług,ii) dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku realizacją usługi – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi terminów przedawnienia roszczeń, art. 117 i nast. ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93. ze zm.).- Twoje dane osobowe będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawcę usługi poczty elektronicznej, dostawcę usługi systemu do zarządzania gabinetem, dostawcę usługi mailingu, itp.
-
USŁUGA NEWSLETTER- Twoje dane osobowe podawane w formularzu newsletter będą przetwarzane, w celu wysyłki newslettera, czyli m.in. informacji na temat wpisów blogowych, ofert czy promocji.- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu realizacji usługi newsletter.- Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie do momentu wycofania przez Ciebie udzielonej zgody/wypisania się z newslettera, a następnie zostaną usunięte, chyba że zdecydujesz się korzystać z naszych usług i pozostawisz je na innej podstawie i we wskazanym Ci celu.- Twoje dane osobowe będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawcę usługi poczty elektronicznej, dostawcę usługi dystrybucji newslettera.- Twoje dane nie będą przekazywane do państw trzecich np. USA. Nazwa usługodawcy znajduje się na liście państw, które przystąpiły do porozumienia Privacy Shield.
-
FORMULARZ KONTAKTOWY- Twoje dane osobowe podawane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane, wyłącznie do podjęcia określonych działań na Twoje żądanie, np. w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie wysłane drogą elektroniczną poprzez zapis na stronie Administratora.- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przesłania odpowiedzi na Twoją wiadomość.- Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do udzielania odpowiedzi, a następnie zostaną usunięte, chyba że zdecydujesz się korzystać z naszych usług i pozostawisz je na innej podstawie i we wskazanym Ci celu.- Twoje dane osobowe będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawcę usługi poczty elektronicznej itp. jeśli okaże się to konieczne.
-
Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje Ci też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
-
Posiadasz też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przez jej cofnięciem.
-
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Regulamin programu lojalnościowego:
Polityka prywatności:
Zgodnie z zalecaniami GIS przedstawiamy zasady bezpieczeństwa w aktualnym reżimie
sanitarnym.
ZASADY UMAWIANIA I PRZEBIEG WIZYTY:
1. Na zabiegi można się umawiać wyłącznie zdalnie (telefonicznie, mailowo, online
https://www.moment.pl/s/yasumi-spa-ostrow-wlkp lub poprzez Messenger).
2. Klient wchodząc do budynku powinien mieć na sobie maseczkę. Po wejściu do SPA zostanie
poproszony o dezynfekcje rąk.
3. Przed każdym zabiegiem w czasie potwierdzenia wizyty jest przeprowadzany wywiad
epidemiologiczny. Ankieta przeprowadzana jest w związku z zagrożeniem koronawirusem.
4. Informujemy, że zgodnie z zaleceniami GIS prowadzimy dobowy rejestr osób korzystających z
zabiegów z wymaganymi danymi kontaktowymi.
5. Na wizyty należy przychodzić bez osób towarzyszących. Osoby niepełnoletnie oraz
niepełnosprawne powinny stawić się na wizytę z jednym opiekunem. W przypadku pacjentów
niepełnoletnich lub wymagających osoby towarzyszącej-zarówno pacjent, jak i osoba
towarzysząca przechodzą ww. procedurę epidemiologiczną.
6. Na wizytę stawiamy się punktualnie. Poczekalnia jest wyłączona z użytku. W przypadku
przybycia przed czasem wizyty prosimy o pozostanie przed budynkiem. Jeśli chcesz się
dowiedzieć, czy jesteśmy gotowi wcześniej na wprowadzenie Cię do gabinetu zabiegowego,
zadzwoń do nas. W recepcji mogą przebywać maksymalnie dwie osoby+ personel, zachowując
bezpieczny odstęp 2m.
Na terenie całego SPA może przebywać maksymalnie sześciu klientów.
7. Na zabiegi przyjmujemy wyłącznie klientów z ujemnym wywiadem epidemiologicznym. Jeżeli
masz jakiekolwiek objawy chorobowe zastrzegamy sobie prawo do odmówienia wykonania przez
nas usług.
8. Preferowana jest płatność bezgotówkowa: kartą lub telefonem.
9. Jeśli planujesz wykonać kilka zabiegów zaplanuj je możliwie w jednym dniu, by ograniczyć
wizyty.
10. W dniu poprzedzającym planowaną wizytę skontaktujemy się z Tobą w celu jej potwierdzenia
oraz upewnimy się, że ryzyko zakażenia SARS COV-2 jest zminimalizowane.
11. W trakcie wizyty zabrania się korzystania z telefonów komórkowych.
12. W gabinecie masz możliwość zamiany Twojej maski na maskę jednorazową za dodatkową opłatą
(nie dotyczy zabiegów na twarz, gdzie maska nie jest wymagana).
Zdajemy sobie sprawę, że te wszystkie zabezpieczenia wiążą się z pewnymi niedogodnościami,
ale bardzo zależy nam na tym, żeby klienci w naszym SPA czuli się i byli bezpieczni.
SPRZEDAŻ BONÓW PODARUNKOWYCH I KOSMETYKÓW PROWADZIMY NA ZASADACH
PRZEWIDZIANYCH DLA SKLEPÓW, BEZ DOBOWEJ REJESTRACJI KLIENTÓW.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu
Tel: 606 181 578